Linda maakt het goed - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Linda Rommens - WaarBenJij.nu Linda maakt het goed - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Linda Rommens - WaarBenJij.nu

Linda maakt het goed

Door: Jeffrey Zwegers

Blijf op de hoogte en volg Linda

19 Mei 2006 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Eindelijk is daar dan het eerste bericht van Linda uit Palumeu. Eigenlijk niet echt van Linda, maar van Margreet. Zij was de eerste twee weken bij Linda in Palumeu en is nu weer terug in Paramaribo. Vanavond heeft ze gebeld met de moeder van Linda en ze had het bericht dat Linda het goed maakte in Palumeu en dat er géén wateroverlast is. Het was maar kort contact, dus meer kan ik jullie niet vertellen op dit moment.
Bij mij zijn in ieder geval wat zorgen weg nu ik weet dat ze daar geen last heeft van het overvloedige water en dat ze het goed maakt.

Nu is het wachten op het eerste persoonlijke bericht!

groetjes en tot snel,

Jeffrey

• 19 Mei 2006 - 20:55

Marije:

GELUKKIG!!! POE POE, inderdaad een pak van me hart dat alles goed blijkt te zijn!
    xx marije

• 23 Mei 2006 - 10:30

Cynthia:

Ja Ja net het eerste persoonlijke bericht ontvangen van Linda. Ze maakt het inderdaad heel goed. Ze vind het er heel rustig en de vogeltjes fluiten de hele tijd. Op de school heeft ze genoeg te doen. Nadat er een nieuw schoolhoofd is gekomen moet er veel gedaan worden. Ze heeft nu zelfs een soort huiskat zonder vlooien of luizen. Voor de rest zegt ze dat we iedereen de groetjes moeten doen en dat ze ons allemaal mist.

groetjes cynthia (dr zusje)

• 24 Mei 2006 - 09:08

Eveline:

Hee Lin!
    Erg fijn om te horen dat jij niet in het overstromingsgebied zit!!Ik hoop dat we snel iets van je kunnen horen, want ben wel erg benieuwd hoe het daar is!
    XXX Eveline

• 24 Mei 2006 - 16:25

Martijntjuh:

Mooi man, nog veel succes daaro ;). We zien je wel wer verschijnen, nog een paar weekjes ;)