Bericht 8 vanuit Suriname! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Linda Rommens - WaarBenJij.nu Bericht 8 vanuit Suriname! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Linda Rommens - WaarBenJij.nu

Bericht 8 vanuit Suriname!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

12 Juli 2006 | Suriname, Paramaribo

I'm feeling good!
29-06-2006

Dit maal een kort berichtje omdat de volgende snel volgt. 1 juli is hier een feestdag en die wil ik graag aan jullie beschrijven, maar dat valt op zaterdag en mijn brieven gaan al op vrijdag mee.

Ik heb natuurlijk wel wat muziek meegenomen, maar ik moet zuinig zijn met de batterijen dus luister ik niet vaak. Meestal alleen als ik mijn brieven schrijf.

Er is één nummer dat precies beschrijft hoe het hier is en hoe je je daarbij voelt en dat wilde ik graag met jullie delen:

Michael Buble - Feeling good

Birds flying high
You know how I feel
Sun in the sky
You know how I feel
Reeds driftin' on by
You know how I feel
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me
And I'm feeling good

Fish in the sea
You know how I feel
River running free
You know how I feel
Blossom in the tree
You know how I feel
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me
And I'm feeling good

Dragonfly out in the sun you know what I mean, don't you know
Butterflies all havin' fun you know what I mean
Sleep in peace when the day is done, that’s what I mean
And this old world is a new world
And a bold world
For me

Stars when you shine
You know how I feel
Scent of the pine
You know how I feel
Yeah freedom is mine
And I know how I feel
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me

And I'm feeling good


Het lied en de manier waarop hij het zingt geven precies weer hoe ik me voel en hoe ik dit oeroud ervaar. Zeker de moeite waard om te downloaden!

Alleen dat fish in the sea klopt niet, ze zwemmen hier in de rivier!!

Liefs Linda

  • 12 Juli 2006 - 14:16

    Jeff:

    Hee! Ik dacht bij mezelf ik zal ook eens een berichtje plaatsen, ook al zet ik ze er zelf op :)! Nog even en dan kan ik je weer in mijn armen sluiten. Maandag zal je terug zijn in Paramaribo en zelf een bericht kunnen plaatsen. Ik kijk ernaar uit om je stem te horen!!! Hongaria here we come!!! Love you, Jeff

  • 12 Juli 2006 - 17:53

    Marlies:

    heej

    nog ff en je bent weer terug in nederland en dan lekker met jeffrey samen eerst van jullie vakantie genieten.
    Toch is het zo te lezen wel een enorme leuke en leerzame ervaring.
    vind echt knap van je lin dat je dit gedaan heb(eigenlijk nog doet)

    xxxmarlies

  • 13 Juli 2006 - 10:40

    Marij:

    he lin!! ik ken t liedje (heb de cd thuis) en is echt een mooi nummer ja! ik zie t al helemaal voor me!! jij helemaal happy in de bush bush hehe..maar nog een paar daagjes en dan ga je al naar paramaribo zie ik!! dat wordt echt een top afsluiting van deze geweldige ervaring dus geniet ervan! jeff, ik en martijn kunnen niet wachten tot je terug bent (en de rest allemaal ook niet denk ik) en we hebben al super veel zin in Hongarije!! (dat heb ik nog maar 100 keer gezegd haha)

    nou maak er nog wat van die laatste week!! en ik spreek je snel! dikke kus van ons!

  • 15 Juli 2006 - 12:28

    Sandra:

    Hey hallo, jeetje dat gaat snel zeg. Je komt gewoon al bijna naar huis. Als ik het allemaal lees denk ik wel dat je er een leuke rijd hebt gehad. Geniet nog maar even. Voor je het weet ben je weer terug ik het kikkerlandje.

    Kxs Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Linda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 34825

Voorgaande reizen:

07 Mei 2006 - 24 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: