Linda in the air!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Linda Rommens - WaarBenJij.nu Linda in the air!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Linda Rommens - WaarBenJij.nu

Linda in the air!!!

Door: Jeffrey Zwegers

Blijf op de hoogte en volg Linda

07 Mei 2006 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Hier het eerste bericht van Jeffrey over Linda's reis!!!

Vandaag was de grote dag, vliegen naar Suriname. Vanochtend om half 6 uit bed (eigenlijk hele nacht niet geslapen) en om 7 uur vertrokken naar schiphol. Daar zou haar vliegtuig vertrekken om 12.15, maar helaas was er een kleine vertraging en vertrok het vliegtuig om 13.30. Linda zit nu dus in de lucht ergens boven de atlantische oceaan.

Het afscheid was erg zwaar, maar ik weet dat ze een fantastische twee en een halve maand tegemoet gaat en dat ik haar daarna weer voor altijd in mijn armen mag sluiten.

Maar goed, de reis is dus begonnen!!! Ik zal berichten van Linda, die zij via een hele omweg stuurt (meegeven aan toeristen die op weg zijn naar Nederland en die het in Nederland op de post doen...), op de weblog plaatsen. Het eerste bericht zal misschien even op zich doen laten wachten.

Vanacht belt ze als ze veilig is geland in Paramaribo en dan zal ik dat jullie natuurlijk ook laten weten!!

Hopelijk hebben jullie veel plezier van het lezen van de berichtjes!!!

Groetjes,

Jeffrey

  • 07 Mei 2006 - 17:48

    Marije:

    Leuk dat je ons op de hoogte houd!! ik hoop dat alles goed gaat met haar, maar dat zal wel! En met jou komt het ook wel goed: als je eenzaam bent weet je ons te vinden ;)
    xx marij

  • 08 Mei 2006 - 06:15

    Ingrid:

    Nou, dat zal zeker wat traantjes gekost hebben, hopelijk zit ze niet in de buurt van de overstromingen zoals die vanochtend op het nieuws waren. Wij wensen jou ook veel sterkte de komende tijd, stort je maar lekker op je studie,
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Linda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 34882

Voorgaande reizen:

07 Mei 2006 - 24 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: