Nog 2 dagen! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Linda Rommens - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Linda Rommens - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

05 Mei 2006 | Suriname, Paramaribo

Het is vrijdag vandaag... overmorgen ga ik weg. Mijn koffer zit veel te vol en dan nog mijn handbagage...

Ik ben ongelooflijk zenuwachtig en zoals bij de meeste mensen uit de stress zich in lichamelijke klachten. Rugpijn, hoofdpijn en een heel onrustig gevoel.
Misschien ook daardoor dat niets loopt zoals gepland deze week. Ik wilde natuurlijk nog veel tijd doorbrengen met Jeffrey, maar ook werken aan wat spulletjes voor de kinderen. Maar er komt telkens weer wat tussen.Ook had ik nog graag naar mijn stageschool De Werft willen gaan, om de kinderen nog een keertje te zien, maar ook dat was me niet meer gelukt.

in mijn kamer is een bom ontploft... mijn koffer ligt er middenin met de inhoud er in, er op en er ruim omheen. De materialen die ik nog aan het maken ben liggen overal door de kamer.
Jeffrey en ik eten normaal gesproken netjes aan tafel, maar door de bende komt daar deze week niet veel van.

Ik heb een etentje georganiseerd voor mijn familie. Dat was erg gezellig en goed gelukt. Wat betreft mijn vrienden is lang niet iedereen langst geweest. Dat vond ik moeilijk want ik had zo graag afscheid willen nemen. Ik heb nu het gevoel dat ik er een beetje tussenuit glip.
Maar maken jullie je maar geen zorgen... ik kom terug.

Het eerste verslag vanuit Palumeu zal nog even op zich laten wachten, maar zodra die er is hoop ik wekelijks een verslag te hebben. Mijn lieve vriendje zet dat dan voor mij op deze site.

Vanaf zondag zet ik ook mijn telefoon uit. Dat lijkt me een raar moment. Al een paar jaar ben ik eigenlijk altijd bereikbaar en is iedereen door dat stomme aparaat bereikbaar voor mij, maar dan dus niet meer....

Ik wens iedereen alvast een hele prettige vakantie. Vooral de kinderen uit groep 7-1 van de Werft... als het mag kom ik jullie de foto's nog wel eens laten zien!

  • 05 Mei 2006 - 10:23

    Yvonne:

    Meis, Zenuwen zijn volkomen normaal, zeker als je naar een gebied zoals daar gaat. Ik wil je ontzettend veel succes wensen en natuurlijk.. ook heel veel plezier. zet m op, je gaat een super tijd tegemoet! lin, een dikke kroel en kus van mij! yvonne

  • 05 Mei 2006 - 11:54

    Cynthia:

    heej zussie...
    wees blij dat je je tel uit kan zetten.. heb je je irri zusje niet meer die je voor alles belt! en die troep in je kamer... daar is mee te leven... mijn kamer ziet er altijd zo uit! Natuurlijk heb jij nog geen tijd gehad om te zonnen.. ikke wel.. ben al best verkleurd.. maar jah.. jij komt toch als een bosnegerin terug. jij wint altijd.. Njah.. ik lul maar een end weg. hier heb je niks aan.. dus ga ik maar stoppen. Kus je zusje

  • 05 Mei 2006 - 12:28

    Ingrid:

    ik weet zeker dat je het prima zult doen, en wat zijn nou 3 maanden??
    groetjes
    en geniet

  • 05 Mei 2006 - 20:00

    Eveline:

    Hee Lin!
    Het komt nu wel erg dichtbij!Maak er wat van en vergeet vooral ook niet om van het leven daar te genieten!!Superveel succes en goede reis!
    Kus Eveline

  • 07 Mei 2006 - 07:07

    Ellen 7-1:

    Lieve Juf Linda,
    Jammer dat je niet langs kon komen ik ben benieuwt hoe et was in Suriname
    Goede reis terug naar Nederland!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Linda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 34887

Voorgaande reizen:

07 Mei 2006 - 24 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: